Arabiyy

Tegakkanlah Agama Dan Janganlah Kamu Berpecah Belah

Testimonial Pembaca buku Jalan Ke Syurga

TESTIMONIAL PEMBACA
Dr Abd Rahim Mohd Naam (KPM), “Rajin, lulus PhD.”
Dr Aderi (UKM), “Rajin.”
Ust Aizuddin, “Orang alim.”
Tengku Azia Farahin, “akm wbt, Alhamdulillah, saya mmmg cari buku Jalan Ke Syurga Menurut Ahli Hadith, buku ni sangat bermanfaat dan saya suka bacanya,…”.
Ust Jamaluddin Ahmad, “Rajin.”
Sahabat, “Saya nak buku tu sbb buku tu best.”
Ust Huzairi Husein, “Tuan guru” .
Mohd Rashidi, “Boleh jadi silibus tasawwuf sunni.”
Suzanna Ibrahim, “Terima kasih ustaz, saya suka dan suami saya pun suka buku tu nampaknya.” Terima kasih atas ilmu yang bermanfaat dalam buku ust, airmata spt taknak berhenti, …”
Siti Norasiyah, “Terima kasih ust, ayah saya pun suka.”
Mujahidah Ghuraba’, “Buku Ustaz best.”
Oden Al Lambori’e, “Kitab yg mudah difahami, boleh dijadikan rujukan di zaman moden ini.”
Noorman Al Iskandariyy, “Sesiapa yg pening lalat & tertekan dengan bermacam2 fitnah dunia ini,bacalah buku ini.Insya Allah lega,tenang,jelas & bermotivasi.”
Ust Bakhtiar Fitri Abdul Hamid ; “Jazakallahu khayran Ust Shaykh Abid Faqeer al-Hafiz kerana menghasilkan kitab yg hebat “Jalan ke Syurga menurut Ahli Hadith” yg ana guna dlm Kuliah. Masjid USJ2.
Norastura, “Saya sudah dapatkan buku hadith Jalan Ke Syurga hasil penulisan yang baik daripada Ustaz Abid Faqeer, Alhamdulillah, sesiapa yang inginkan juga boleh PM/SMS.”
Saya baru selesai membaca buku sahabat saya ustaz Abid Faqeer bertajuk “Jalan ke syurga menuju menurut Ahli Hadith”, sebuah buku yng teramat baik, saya sarankan kpada semua agar membaca buku tersebut. Terima kasih ustaz Abid Faqeer, dan saya berharap agar beliau percepatkan pngajian PhD beliau, Dr Abid
By: Ust Ashafizrol Abd Hamid 18 Ogos 2013.
CARA ORDER
Boleh inbox. Dapatkan dengan harga RM40.0, (+poslaju RM4.50, jumlah RM44.50), sms 012-5123014. Maybank 158118254115, atau BIMB 08086020005552 atau CIMB 1440 0075271527, atau BSN 05100-29-87439082-1. atas nama Penerbit : EN ABDULLAH B MOHD NOOR. Maklumkan pembayaran dan resit dalam FB kami : Hareez Faqiir atau Abid Faqeer atau annuriyy@yahoo.com atau sms 012-5123014.
Harga RM40.00, + poslaju RM4.50. Jumlah RM44.50 shj (Sem Malaysia), Sabah Sarawak pos RM7.50 jumlah: RM47.50.
Bayaran sebelum jam 3 petang, buku akan dihantar pada hari yang sama.

Single Post Navigation

Leave a Reply

